Lunch op zondag

Werkgroep ‘lunch op zondag’

Het begon met een hartekreet van een parochiaan: ‘wat zou het toch mooi zijn als er een keer op zondag een brunch zou zijn in de kerk’. Het is geen brunch geworden, maar een ‘lunch op zondag’. De lunch is vooral een vraag van parochianen voor wie de zondag soms lang duurt, met name voor alleen-gaanden. Echter iedereen is van harte welkom. De eerste ‘lunch op zondag’ was in april 2012.

De lunch is gemiddeld eens per 6 weken op een zondag van 13.00-15.00 uur, ook tijdens de vakantieperiode. Vrijwilligers van de werkgroep bereiden de lunch voor en helpen op de zondag. Er is keuze uit twee soorten soep en er is iets speciaals. Tijdens de lunch worden korte serieuze en/of humorvolle teksten voorgedragen door deelnemers en/of vrijwilligers.

Onder het kopje activiteiten vindt u de datum voor de volgende ‘lunch op zondag’.