O.L.V. Onbevlekte Ontvangenis IJsselmuiden

Burg. Van Engelenweg 137 – 8271 AN IJsselmuiden
Bankrek.nr.: NL32 RABO 0159 1966 55

Vieringen overige kerken.

Iedere viering vanuit onze kerk is in beeld en audio te volgen via Youtube. Via kerkdienstgemist is iedere viering te volgen via audio (zie Online vieringen).

Het is mogelijk om bijzondere diensten zoals uitvaarten en bruiloften ook te volgen via Youtube. Dit kan openbaar of alleen via een code op de kaart zodat alleen genodigden die beschikking hebben over deze code de dienst kunnen volgen.

U kunt kosteloos gebruik maken van deze mogelijkheid. Wilt u gebruik maken van deze dienst, dan kunt u dit aangeven bij uw uitvaartverzorger en de pastoraal medewerker. Heeft u vragen over de mogelijkheden, dan kunt u contact opnemen.

Collecte of kerkbijdrage:

Nieuwsbrief Pontem

Tweewekelijks verschijnt er een digitale nieuwsbrief over de locaties IJsselmuiden en Kampen. Hierin staat actuele informatie over beide locaties en de datums van vieringen. U kunt zich hiervoor aanmelden.

Locatiesecretariaat

• Bezoek ontvangen
  • Vervoer naar de kerk
  • Inschrijven en adreswijzigingen
  • Parochieblad Navolging Vandaag (kopij & bezorging);
  • Beheer parochiegebouw, kerk en tuin
  • alle overige informatie over IJsselmuiden
  • Opgeven intenties

N.B. Voor dopen, 1e communie, trouwen, enz kunt u terecht bij het parochiesecretariaat.

Locatieraad
Voorzitter: Vacant
Secretaris: William Bottenberg
Budgethouder: Marieke ten Hove
Lid: Nol Kalter (bouwkundig)

Pastoraatgroep

• Tannie Bottenberg
  • Robert Veehoff

Melden overlijden: Jan Bottenberg

Lees hier meer over het kerkgebouw en de geschiedenis van IJsselmuiden.