Eucharistie en Heilige Communie

Direct een mail-vraag stellen

Sacrament van de Eucharistie/heilige communie

Eerste Heilige Communie
Jaarlijks vinden in onze parochie vieringen ter gelegenheid van de Eerste Heilige Communie plaats, meestal in het voorjaar. Kinderen uit groep 4 van de basisschool (of ouder) kunnen hieraan meedoen.
U kiest zelf in welke kerk u dit wenst.
Gemiddeld zijn er zo’n 8 bijeenkomsten voor de kinderen en ook de ouders worden erbij betrokken.

Doop voor volwassenen
Ieder jaar wordt er een cursus gegeven, die volwassenen toe leidt naar Doop en/of Vormsel. Deze cursus bestaat uit acht avonden. Het is mooi wanneer opname in onze Kerk in de paasvieringen kan plaatsvinden. Door de Eucharistie of heilige communie neemt iedere katholiek deel aan het leven van onze Heer en krijg je geestelijke voeding voor je geloof.

Informatie of aanmelding via
Telefoonnummer: 038-4609860
E-mail: secretariaat@parochie-thomasakempis.nl

Lees hier meer over Eucharistie/heilige communie