Jongerenkoor So Be It

Foto Jongerenkoor So Be It 2Jongerenkoor So Be It is een enthousiast koor voor jongeren tussen de 12 en 25 jaar uit Zwolle en omgeving.
We zijn een parochie-jongerenkoor, dat houdt in: we repeteren op één vaste plek, maar we zingen tijdens vieringen op meerdere kerklocaties van de Parochie.
So Be It staat onder leiding van dirigente Ilse van der Weele en wordt op piano begeleid door Paul de Vroome.

Repertoire
Ons repertoire is heel divers! Van “up tempo” tot “gedragen” liederen en van Nederlandstalig (zoals ‘Oceaan’ en ‘Mag ik dan bij jou’), tot Engelstalig (bijvoorbeeld ‘Hallelujah’ en ‘Lord I stretch my hands’) en anderstalig (zoals ‘Kayama’ en ‘Syjahamba’).
Daarnaast hebben we ook echte katholieke jongerenkoorliederen in ons repertoire zitten (afkomstig via o.a. Code-x-music), zoals ‘Dat nog duizend dagen komen’ en ‘De Tijd Verdwijnt’).

Optreden in Basiliek Zwolle

Foto jongerenkoor So Be It 3
En verder…
Naast het lekker zingen en het instuderen van nieuw repertoire, hebben we regelmatig ook gezellige activiteiten met elkaar. Zo vierden we afgelopen december met z’n allen Sinterklaas, hadden we een ‘nieuwjaarsborrel’ op onze eerste repetitie in 2016 en plannen we ieder jaar voorafgaand aan de zomervakantie een gezellige seizoensafsluiting.

Data
So Be It zal het komend halfjaar (januari – juli 2016) zingen op de volgende data:

– Zondag 31 januari om 11:00 uur in de OLV-kerk (Basiliek) in Zwolle.
– Zaterdag 13 februari om 19:00 uur in Hattem
– Zondagmiddag 28 februari bij het ‘Zingen onder de Peperbus’, OLV-kerk (Basiliek) in Zwolle.
– Vrijdag 25 maart om 19:00 uur in de OLV-kerk (Basiliek) in Zwolle (Goede Vrijdag)
– Zondag 24 april om 11:00 uur in de OLV-kerk (Basiliek) in Zwolle (Vormselviering)
– Zondag 15 mei om 11:00 uur in de Jozefkerk in Zwolle-zuid (gezinsviering).
– Zondag 22 mei om 9:00 uur in Hattem (Eerste H. Communie-viering)
– Zondag 5 juni om 11:00 uur in de OLV-kerk (Basiliek) in Zwolle (Eerste H. Communie-viering)
– Zondag 3 juli om 9:00 uur in Hasselt (vakantie-viering)

Fan-app
Voor iedereen die op de hoogte gehouden wil worden van vieringen waarin So Be It zingt is er de So Be It -fan-app! Je ontvangt iedere woensdag vóór de geplande viering een berichtje over waar we zingen en hoe laat. Je kunt je aanmelden voor deze app door een berichtje aan ilsevdweele@hotmail.com.

Ben je tussen de 12 en 25 jaar?
We dagen je uit om een keer met ons mee te komen zingen. Ervaar hoe leuk en gezellig het is!

Wanneer: iedere woensdagavond van 18:30 – 19:30 uur.
Waar: in de koorzaal van de OLV-kerk (bij de Peperbus) in de binnenstad van Zwolle (ingang tegenover de bruidsmodezaak)

Zowel jongens als meiden zijn van harte welkom! 

Meer informatie? Neem gerust contact op met de dirigente Ilse van der Weele, via: ilsevdweele@hotmail.com.
Kijk ook eens op onze Facebook-pagina: www.facebook.com/jongerenkoorsobeit