Om giften af te kunnen trekken van het belastbaar inkomen, moet het goede doel door de Belastingdienst zijn aangewezen als ANBI instelling.

Omdat de eisen voor ANBI instellingen strenger zijn geworden, moet per 1-1-2016 van elke deelorganisatie een eigen pagina op internet aanwezig zijn met een eigen Rechtspersonen Samenwerkings Identificatie Nummer (RSIN) nummer, een soort BurgerServiceNummer (BSN) voor organisaties. Deze informatiepagina wordt verzorgd door de centrale RK kerk in Nederland.

Het RSIN nummer voor de parochie Thomas a Kempis : 809941508.

Het RSIN nummer voor de PCI Thomas a Kempis : 824141891.

De parochiële caritas instelling is het fonds dat mensen in financiële nood ondersteunt.

De ANBI publicatie van de parochie vindt u op de site van de belastingdienst of hier.

De ANBI publicatie van de PCI vindt u op de site van de belastingdienst of hier.